lørdag 5. november 2011

ikke bare agilitykonkurranser-tid for bryllup II

Agilitykonkurranser kommer og går, igjen og igjen:..... Andre sosiale happenings skjer ikke altfor ofte, derfor var det veldig hyggelig å finne bryllupsinvitasjon nr II  i postkassen i våres:) Ingen hindring at det store skulle skje i Danmark, ikke langt fra København.



Vi tok DFDS til København. Valgte da å booke en større lugar, ettersom jeg og sambo`n ble enige om at dette ble en miniferie:) Det kan anbefales! Kjørte iland kl 0930 og med egen bil, suste vi avgårde til Hørsholm. Litt sightseeing måtte jeg jo tilby sambo`n :) Hva resulterte den lille sightseeing`n? Jo, en stopp hos en flott dyrebutikk, bildet sier vel sitt:)



Neste stopp ble Hillerød som jeg husker fra en tidligere Danmarkstur.
En trivelig by, og jeg husket ikke feil. Litt shopping (til meg) og en god lunch avsluttet sightseeingdelen av turen.

Vi fant hotellet, fikk skiftet og  ble kjent med brudgommens mor og samboer som var vår transport til kirken og festlokalet. Dagens brudepar: Lars og Birgit strålte av lykke og glede:)




Søndagen brukte vi til å klatre oppover E-6`n i Sverige. Stoppet litt her og litt der-stakk en liten tur innom på Svinesund før vi fant helt hjem. En hund der og to hunder der...Tar litt tid å få hentet dem men det gjør jo ingenting når man vet at de er i de beste hender! Stor takk til snille hundepassere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar