onsdag 2. mai 2012

Noen dager er bare....begge deler :)

Etter dagen igår som bestod av sol, sol og atter sol var det tøft å dra på jobb.
Det kjentes nesten som dagen derpå.... Rusten i halsen, litt kranglete kropp og trøttere tryne
er det vanskelig å finne;)  Det positive er at kl 1230 var jobben ferdig for idag og godværet
kunne nytes:)

Planen var ett par ærend i Horten. Først innom Toyota for å få tatt bilder slik at de kan gi
en pris på skade og avtale rep av bilen. Horten er større enn jeg ante. De har en egen
skadeavd. en annen plass så jeg kom på feil plass. Irritert jeg? JA, det kunne de vel sagt når
jeg ringte for å spørre om å få fikset bilen og jeg fikk beskjed om å komme innom først
for å ta bilder...

Nuvel, neste avtale var med Marianne, og den gledet jeg meg til. Marianne har utdannet seg i Rosenmetoden. Jeg har selv vært til 2 behandlinger hos Marianne og det kan anbefales på det
varmeste! Krevende på sitt vis men det virker. Mariannes hjemmeside finner du her:


Denne gangen skulle hundene også få sin andre runde med Rosenmetoden. Mell styrtet bort
til Marianne når hun satte seg ned. Når Mell gjør noe må Biko følge sin læremester og gjøre
det samme. De kivet litt om oppmerksomheten men Mell var først. Tar ikke lange tiden å få
en reaksjon fra en hund så alle 3 fikk Mariannes oppmerksomhet iløpet av ca 20 min.
Maffe var ikke helt enkel, mye stress idag, men det kom en reaksjon.

Planen var å reise rett hjem men så valgte jeg å ringe Elisabeth. Tok ikke lang tid å
tilfeldigvis avtale en tur i "Elisabethskogen" siden jeg alikevel kjørte forbi og hun var
på vei ut på tur. Snakk om flaks:) Etter en superfin ettermiddag er det deilig å slappe litt av:)





Markjordbærplante allerede, blir det tidlig høst iår?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar