mandag 18. juli 2011

buhu, svenske napp gjelder ikke i Norge

Vi va`kke helt enige ifjor våres om hvordan dette skulle gjøres....
I Arvika ble det en førsteplass i agility på Maffe og meg, som nevnt tidligere. Jeg trodde derfor at vi hadde fått vårt siste napp i agility. Etter å ha dobbeltsjekket, viser det seg at nappet vårt ikke gjelder i Norge så det blir ingen debut i klasse 2 enda. Vi må fortsette vår nappejakt i agility og  i hopp. Jeg har allerede meldt de fleste konkurranser i august/september men har nå også meldt på Nes begge dager. Det blir en travel august, det skal sies, men med hjelp så rekker jeg det meste, håper jeg;) I mellomtiden får vi trene litt. Litt treg start etter ferien forrige uke.... Denne uken derimot har begynt bedre. Har trent litt agility både på morningen og på kvelden, i tillegg til tur:) Deilig at sommeren fortsetter litt til;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar