onsdag 29. juni 2011

En slags begynnelse

Så var man igang, med blogging-utrolig nok:) Blir spennende å se om jeg klarer å følge opp etterhvert:) Etter helgen på STAV 2011 så kjente jeg at inspirasjonen kom og behovet for en blogg oppstod. Ettersom hobby`n med stor H er agility og man farter rundt med 3 hunder og det blir noen filmsnutter er det veldig greit å samle dem ett sted, også som en oversikt for meg selv.

På STAV gikk det endelig ganske så godt for meg og Maffe:) Allerbest var hoppløpet fredagskvelden som vi vant, rett og slett!  Slalomen var jeg allermest fornøyd, spesielt med tanke på at Maffe går den 120% selvstendig, http://www.youtube.com/watch?v=-4j0owjwEqU bare se hvor jeg løper og plasserer meg:)

Mell gikk feilfritt agilityløp:) Pga kræsj med briefinger så blir det ikke like godt forarbeide fra min side og da er det ekstra morro at den lille sorte løp så godt sammen med meg:)

På lørdagen hadde jeg og Maffe ett hoppløp http://www.youtube.com/watch?v=Kcjb3TiJvQE&NR=1 med 15 feil. Spiller ingen trille at vi hadde 3 riv, for i dette løpet fungere både fremadsendig og slalom, i tillegg til en god avslutning. Noen riv pga at jeg stresser skal ikke Maffe klandres for ihvertfall. Vi gikk også ett agilityløp med 10 feil samme dag. Har det også på film men pga ferietid og at det tar litt vel laaaang tid å laste opp kommer kanskje den filmsnutten litt senere.

Siste konkurransedag var på søndagen. Maffe og jeg tok en andre plass i agility 1 stor og vi har satt ny rekord i napp på en helg. Ikke minst ny rekord i antall løp som jeg er mere enn godt fornøyd med:)
http://www.youtube.com/watch?v=u6gO-HBHcWk 

Mell jobbet jevnt og trutt hele helgen men jeg klarte som regel å rote det til for oss. På søndagen var både jeg og henne ganske så slitne så det ble med det ene feilfrie løpet på fredagen som var noe å skrive om. Ellers så er hun blitt en racer i å holde seg på banen og sånn nogenlunde sammen med meg så at vi skal klare å få til mere utover i sesongen er jeg ganske sikker på:)

Vi hadde en supertur til Gudbrandsdalen. 8 mennesker og 13 hunder på en hytte gikk så fint som bare det. Den store dokøen uteble også;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar