tirsdag 6. mars 2012

BE BRAVE eller bare tullete?

Jeg har tatt en beslutning som gjelder Mell og agility.
Den går imot det jeg tidligere har besluttet men den som intet våger osv....

Mell har nå nok napp i agility klasse 2 til å rykke opp til klasse 3. Å rykke opp i klasse 3 med Mell var det jeg ikke skulle gjøre før fremgangen i slalomen var betraktelig bedre, dersom/om jeg noen gang skulle rykke opp.

Uansett, det er en fremgang å spore på Mell. Det er leeeenge siden jeg har vært i kl 3.
Det må da være 4 år siden denne våren som Cita og jeg avsluttet agilitykarrieren i Stavanger. Målet med å rykke opp med Mell? Det er rett og slett at jeg vil ut å briefe kl 3. Se hvordan jeg funker i den type konkurransebaner igjen. Mell har ingen ambisjoner, annet enn at hun syns det etterhvert er morro med agility:) Jeg har heller ingen ambisjoner for meg og henne individuelt enn å ha det gøy! Det kan jammen meg være vanskelig nok;) Fikser ikke jeg kl 3 så har jeg ingen problemer med å være i hopp 2 og ikke delta i agility individuelt. Så lenge vi får gå lag, går vi alltids en agilitybane pr konkurranse.

Lagdrømmen, det å delta på lag for Tønsberg hk i ett NM er det store håret målet for meg på Mell sine vegne. Alt annet blir å utfordre meg selv for å kunne klare å komme dit.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar