mandag 7. november 2011

siste vanlige konkurranse for iår, Kløfta -det va`kke så allerverst, del 1

Vi i Tønsberg har i flere år arrangert en konkurransedag over 2 dager, og synes det er veldig ok! Stovner ville gjøre det samme for første gang og det var veldig hyggelig å oppleve ett slikt konkurranseoppsett som kun deltager:)

Denne helgen var det på lørdagen full fokus på Mell. Kan ikke si annet enn at hun trivdes alene på tur;)

Vi startet med hopp. Disket med glans pga meg. Selv er jeg storfornøyd med hunden som var med meg inne på banen. Hun var med hele veien selv om vi ikke fikk med oss alle hinderene som vi skulle. Hun snuste ikke, var glad og lett på foten. Har ikke film, men det får så være. Den go`e følelsen er der alikevel:)

Agilityløpet gikk desto bedre. Det ble 0 hinderfeil men 3, ett eller annet i tidsfeil. I denne banen resulterte det i en annen plass, etter Lotta og Bianka:) Den go`e følelsen fulgte oss videre til lagløpet.

Skal si jeg var ganske spent på det 3dje løpet for dagen om Mell hadde mere fokus å gi på en agilitybane;) Den lille sorte kvitterte med å fullføre løpet. Ble en 5`r i slalomen, min feil og sikkert noen tidsfeil men hvem kan klage på en hund som er jobbevillig i 3 løp:)

Mell er en av flere liten hunder fra THK som skal avslutte sesongen på Dogs 4-All. (ikke på utstilling for de som kunne tro det;) Jeg gleder meg veldig:) Målet for Mell iår er oppnådd på agilitybanen!:) Bonusen er at vi får delta på lag NM og etter lørdagen på Kløfta så viser frøkna at vi er klare til å avslutte med stiiiil:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar