tirsdag 6. september 2011

det er bare å innse, man rekker ikke alt på en god måte, selv om man har trua:/

I begynnelsen av august var det dobbeltkonkurranse på Nes. En helg jeg ikke skulle delta på fordi det også var 50årslag samme helg i familien. Meeen klarte jeg å la være? Nope, siden min kjære samboer skulle være med ble det agiltykokurranse,-50årslag (på Golsfjellet)-agilitykonkurranse. Kjekt med en sjåfør, da klarer jeg litt mere tenkte jeg...

Lørdagens konkurranser var ikke all verden. Feil fokus, feil fokus, feil fokus (hvis jeg husker riktig). Og ikke minst fatalt valg i plassering på startsekvensen av agilityløpet til Maffe.
Ikke no`nytt dette-selv om jeg tenkte at etter 10 juli i Arvika så hadde kanskje ting endret seg, jeg er da optimist en sjelden gang;)

50årslaget var veldig trivelig- Har desverre ingen bilder, men med oppvarmingslek (les konkurranse) og 80 tallsinspirasjon var paryfaktoren høy for de som ikke skulle det jeg skulle... Konkurrere på søndagen i agility, puh...

Natten ble lang, ettersom ingen hoteller hadde plass til oss (vi stoppet på 3 plasser...) Vi kjørte derfor nesten frem til konkurranseplassen og sov ett par timer i bilen. Tidlig opp og på plass slo vi opp utstillingsteltet og hvilte mere der før søndagens agilityablegøyer begynte:)

Litt film har jeg fra helgen og søndagen ble ikke så ille, selv om det ikke ble feilfritt...

Lagløpet til Maffe:  http://www.youtube.com/watch?v=FohLY8D5wos

Agilityløpet til Maffe: http://www.youtube.com/watch?v=EfBBbsP3YT0

Mell satte punktum for sin innsats denne helgen i lagløpet:) Utrolig hva den lille sorte klarer å finne på...
Hopp rett over mønet ble for enkelt. Mell sin versjon denne dagen var å løpe rundt på andre siden av mønet (underveis passerte hun en tunnelåpning), og tok det feil vei. Nuvel, hun klarer stort sett ihvertfall å holde seg på banen og sånn nogenlunde samme retning som meg, så en vakker dag går det seg til;)

Nok var nok, og jeg skal si at det var ekstremt godt å komme hjem:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar